Pour profiter des B.O. en illimité,
vous devez disposer d'un Pass films Playvod
I. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa ogólne zasady korzystania z usług przeznaczonych na telefony komórkowe lub komputery, prezentowanych przez DIGITAL GLOBAL PASS, 350 rue Denis Papin – Parc de la Duranne – Domaine du Tourillon – 13100 Aix-en-Provence, RCS : 390 944 429 (zwana dalej „DGP”). Adres do korespondencji: 350 rue Denis Papin - Parc de la Duranne - Domaine du Tourillon - 13100 Aix-en-Provence, adres e-mail: bok@digitalglobalpass.com, numer telefonu: 222690002
2. Z Usługi Kinodom oraz Serwisu (pojęcia zdefiniowane w par. I ust. 6 poniżej) mogą korzystać Użytkownicy sieci następujących operatorów: Orange Polska S.A. (ORANGE), sieci T-Mobile Polska S.A. (T-MOBILE), sieci P4 Sp. z o.o. (PLAY), oraz Polkomtel Sp. z o.o. (PLUS) („Operatorzy” lub „Operator” w zależności od kontekstu).
3. Użytkownicy zobowiązani są do korzystania z Usługi oraz z Serwisu w granicach obowiązującego w Polsce prawa oraz zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
4. DGP nieodpłatnie udostępnia Regulamin w sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się DGP, a wiec na stronie internetowej kinodom.pl. Regulamin dostępny jest także w siedzibie DGP.
5. Użytkownik powinien zapoznać się z treścią Regulaminu, który ustanawia aktualne zasady i warunki korzystania z Usługi oraz Serwisu.
6. Ilekroć w Regulaminie użyte są wymienione poniżej sformułowania, należy je rozumieć w następujący sposób:
SMS/wiadomość SMS (Short Message Service) - jest to krótka wiadomość tekstowa, składająca się z nie więcej niż 160 znaków (litery, cyfry, znaki szczególne), którą można przesłać na dowolny telefon komórkowy, zawierającą treść wpisana przez nadawcę.
Multimedia - oznacza różnego rodzaju cyfrowe produkty w postaci filmów oferowane w Usłudze, do których dostęp Użytkownik uzyskuje w ramach Serwisu. Multimedia zawierają chronione prawem, w tym prawem autorskim oraz prawem własności przemysłowej materiały.
Usługa/ Usługa Kinodom – oznacza usługę cyfrową, świadczoną drogą elektroniczną na podstawie niniejszego Regulaminu na indywidualne żądanie, z odpłatnym dostępem subskrypcyjnym (w ramach Serwisu uzyskiwanym w związku ze skorzystaniem przez Użytkowania z Usługi dostępowej Operatora) do oferowanych w Usłudze Multimediów dostępnych na stronie kinodom.pl.
Użytkownik – pełnoletnia osoba fizyczna, korzystająca z Serwisu i Usługi na podstawie niniejszego Regulaminu, dla użytku własnego (o którym mowa w § IV ust. 6 Regulaminu), tj. w celu niezwiązanym bezpośrednio lub pośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, przy czym osoby o ograniczonej zdolności do czynności prawnych mogą korzystać z Serwisu pod warunkiem wyrażenia zgody przez przedstawiciela ustawowego, a osoby nieposiadające zdolności do czynności prawnych, pod warunkiem działania w ich imieniu przedstawiciela ustawowego.
Serwis – odpłatny serwis o charakterze subskrypcyjnym w ramach którego, do momentu jego dezaktywacji, Użytkownik, w zawiązku ze skorzystaniem z Usługi dostępowej Operatora, uzyskuje dostęp do Multimediów oferowanych w Usłudze (dostęp jest automatycznie przedłużany z częstotliwością, określoną w Regulaminie).
Usługa dostępowa - usługa świadczona przez Operatora na podstawie odpowiedniego regulaminu danego Operatora, umożliwiająca użytkownikom końcowym Operatora zamówienie odpłatnego dostępu do treści cyfrowych i/lub usług cyfrowych oferowanych w usługach podmiotów trzecich (w takich jak Usługa Kinodom) oraz dokonanie płatności za zamówienie poprzez dodanie należnej opłaty na fakturze za zakup usług telekomunikacyjnych danego Operatora (w przypadku użytkownika końcowego postpaid) lub poprzez odliczenie należnej kwoty od środków zgromadzonych na koncie użytkownika końcowego (w przypadku użytkownika końcowego prepaid).
II. Zasady korzystania
1. Opis Usługi oraz Serwisu dostępny jest na stronie internetowej kinodom.pl lub w reklamach i materiałach promocyjnych.
2. Aktywacja Serwisu z wykorzystanym Usługi dostępowej możliwa jest w następujący sposób:
a) Użytkownik powinien wpisać[1] na stronie aktywacyjnej, swój numer telefonu oraz kliknąć w wyodrębnione pole „Akceptuje regulamin”. Następnie Użytkownik otrzyma od Operatora na numer telefonu, który wpisał na stronie bezpłatną wiadomość SMS z unikalnym kodem autoryzacyjnym PIN, który następnie powinien wpisać również na przedmiotowej stronie i zatwierdzić go klikając w wyodrębnione pole „Zamawiam i Płacę” albo
b) Użytkownik, w przypadku uwierzytelnienia jego numeru telefonu jako należącego do sieci Operatora[2], powinien kliknąć na stronie aktywacyjnej w pole „Kliknij aby zaakceptować regulamin” a następnie aby potwierdzić aktywację kliknąć w pole „Kliknij aby zamówić i zapłacić".
3. Po aktywacji Serwisu do Użytkownika wysłana jest bezpłatna wiadomość SMS zawierająca m.in.: potwierdzenie aktywacji Serwisu, informacje dot. kosztu i częstotliwości przedłużania dostępu, link do strony kinodom.pl gdzie opublikowany jest niniejszy Regulamin, informację o sposobie bezpłatnej dezaktywacji Serwisu.
4. Użytkownik, który dokonał aktywacji Serwisu, otrzyma w bezpłatnej wiadomości SMS dane: login oraz hasło niezbędne do dokończenia rejestracji w Usłudze na stronie kinodom.pl.
5. Dezaktywacji Serwisu można dokonać w każdym czasie, wysyłając wiadomość SMS o podanej poniżej treści na wskazany poniżej numer. Dezaktywacja Serwisu jest bezpłatna.
Numer dezaktywujący: 80460 lub 195 (dla użytkowników sieci Play)
Komenda dezaktywująca: STOP KINODOM
Wiadomość dezaktywująca Serwis należy w każdym przypadku wysłać z numeru telefonu komórkowego, dla którego dany został zamówiony.
Istnieje także możliwość zlecenia dezaktywacji Serwisu poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: bok@digitalglobalpass.com. W wiadomości e-mail należy podać numer telefonu, dla którego Serwis ma zostać dezaktywowany.
Dezaktywacja Serwisu skutkuje zakończeniem dostępu do Multimediów oferowanych w Usłudze Kinodom z chwilą zakończenia opłaconego okresu dostępu.
6. Od momentu aktywacji Serwisu, dostęp do Usługi Kinodom będzie przedłużany raz w tygodniu wg. poniższej stawki:
Play – 12,19 zł netto (14,99 zł brutto )
Orange/Plus/T-Mobile – 17,88 zł netto (21,99 zł brutto)
Częstotliwość przedłużania dostępu: 1 raz/tydzień
7. Każdy Użytkownik Serwisu po dokończeniu rejestracji, o której mowa w ust. 4 powyżej uzyskuje dostęp Multimediów oferowanych w Usłudze Kinodom na stronie kinodom.pl.
8. Po aktywacji Serwisu Użytkownik otrzymuje 1 dzień bezpłatnego dostępu do Multimediów oferowanych w Usłudze Kinodom. O upływie okresu bezpłatnego dostępu Użytkownik informowany jest w przesłanej bezpłatnej wiadomości SMS.
III. Opłaty
1. Użytkownik obciążany jest stawką której wysokość określona została w par. II ust. 6 Regulaminu. Dostęp jest automatycznie przedłużany z częstotliwością, zgodnie z par. II ust. 6.
2. Opłaty pobierane są przez Operatorów poprzez dodanie opłaty na fakturze za zakup usług telekomunikacyjnych danego Operatora (w przypadku użytkownika końcowego postpaid) lub poprzez odliczenie należnej kwoty od środków zgromadzonych na koncie użytkownika końcowego (w przypadku użytkownika końcowego prepaid).
3. Określona w Regulaminie stawka nie obejmuje opłat związanych z uzyskaniem przez Użytkownika dostępu do sieci Internet ani ewentualnych opłat związanych z transmisja danych.
4. Użytkownik korzystający z Usługi dostępowej świadczonej przez Polkomtel Sp. z o.o., w ramach której uzyskał kod, nie będzie ponosił opłat za skorzystanie z Kinodom.
IV. Pozostałe zasady dotyczące korzystania z Serwisu oraz Usług
1. Realizacja aktywacji Serwisu i możliwość skorzystania przez Użytkownika z Usługi jest uzależniona od należytego wypełnienia przez Użytkownika wymogów wynikających z niniejszego Regulaminu. W szczególności każdy Użytkownik powinien zapewnić we własnym zakresie spełnienie następujących minimalnych wymagań technicznych w celu korzystania z Serwisu oraz Usługi:
a) telefon komórkowy wyposażony w aktywną kartę SIM w sieci jednego z Operatorów posiadające z funkcjonalności umożliwiające aktywację i korzystanie z Serwisu, (w tym odbieranie wiadomości SMS, brak blokad w rozumieniu odpowiedniego regulaminu danego Operatora uniemożliwionych korzystanie z Usługi dostępowej),
b) połączenie z siecią Internet,
c) komputer, telefon lub inne urządzenie cyfrowe z zainstalowanym oprogramowaniem pozwalającym na przeglądanie stron internetowych (np.: Internet Explorer 6 i wyższa, Firefox 4 i wyższa, Opera 10 i wyższa, Safari 3 i wyższa, Google Chrome));
d) prawidłowe skonfigurowanie ww. urządzeń w zakresie transmisji danych.
2. Użytkownik powinien być uprawniony do korzystania z urządzeń, o których mowa w ust. 1 powyżej w zakresie umożliwiającym mu korzystanie z Serwisu i usługi Kinodom.
3. Dodatkowe informacje dotyczące funkcjonalności oraz interoperacyjności Multimediów, w tym kompatybilność z modelem telefonu lub oprogramowaniem komputera czy innego przeznaczonego urządzenia, na którym Multimedia maja zostać odtwarzane, a także ewentualne techniczne środki ich ochrony mogą być również podane na stronie kinodom.pl przy wybranych przez Użytkownika Multimediach.
4. Użytkownik powinien chronić hasło i dostęp do swojego telefonu komórkowego/komputera lub konta umożliwiającego korzystanie z Serwisu czy Usług przed nieuprawnionym użyciem przez osoby trzecie.
5. Multimedia udostępniane Użytkownikowi, zawierają chronione prawem, w tym prawem autorskim oraz prawem własności przemysłowej materiały. Także sam układ i wybór prezentowanych treści stanowi samoistny przedmiot ochrony na gruncie prawa polskiego, w tym w szczególności na gruncie ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawy z dnia 21 lipca 2001 roku o ochronie baz danych oraz ustawy z dnia 30 czerwca 2000 roku Prawo własności przemysłowej.
6. Użytkownik uzyskujący dostęp do Multimediów w ramach Usługi ma prawo do korzystania z nich wyłącznie w zakresie określonym w niniejszym Regulaminie tj. w zakresie odtwarzania Multimediów na telefonie, komputerze czy innym przeznaczonym do tego urządzeniu. W szczególności Użytkownik nie jest uprawiony do kopiowania, zwielokrotniania, modyfikowania, prezentowania, publikowana, czy rozpowszechniane w jakikolwiek sposób Multimediów czy ich części. Użytkownik uzyskuje uprawnienie do korzystania z Multimediów w zakresie opisanym powyżej wyłącznie na użytek własny (tj. na użytek osoby, na której rzecz świadczoną jest dana Usługa). W szczególności oznacza to, że niedopuszczalne jest wykorzystywanie Multimediów lub ich części w celach komercyjnych, w tym niedopuszczalne jest wykorzystywanie ich na potrzeby prowadzonej działalności gospodarczej, odsprzedaż, ani inne formy udostępniania osobom trzecim.
7. Użytkownika obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
V. Odpowiedzialność za dostarczenie Usługi i zgodność Usługi z umową
1. DGP będzie zobowiązana dostarczyć Użytkownikowi Usługę (tj. umożliwić dostęp do Serwisu) niezwłocznie po zawarciu umowy.
2. Jeżeli DGP nie dostarczył Usługi, Użytkownik może wezwać DGP do jej dostarczenia. Jeżeli DGP nie dostarczy Usługi niezwłocznie, Użytkownik może odstąpić od umowy. Użytkownik może odstąpić od umowy bez wzywania do dostarczenia Usługi jeżeli: (i) z oświadczenia DGP lub okoliczności wyraźnie wynika, że DGP nie dostarczy Usługi lub (ii) Użytkownik i DGP uzgodnili lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Usługi miał istotne znaczenie dla Użytkownika, a DGP nie dostarczyła jej w tym terminie.
3. DGP ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Usługi z umową (dostarczanej w sposób ciągły), który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z umową Usługa miała być dostarczana. Domniemywa się, że brak zgodności Usługi z umową wystąpił w tym czasie, jeżeli w tym czasie się ujawnił. Powyższe domniemanie nie ma zastosowania, jeżeli środowisko cyfrowe Użytkownika nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi, o których DGP poinformowała Użytkownika w sposób jasny i zrozumiały przed zawarciem umowy lub w innych przypadkach przewidzianych przez obowiązujące przepisy prawa.
4. Jeżeli Usługa (Multimedia dostarczone w ramach Serwisu) jest niezgodna z umową, Użytkownik może żądać doprowadzenia Usługi do zgodności z umową. DGP doprowadza Usługę do zgodności z umową w rozsądnym czasie od chwili, w której została poinformowana przez Użytkownika o braku zgodności z umową i bez nadmiernych niedogodności dla Użytkownika, uwzględniając charakter oraz cel, w jakim Usługa jest wykorzystywana. Koszty doprowadzenia Multimediów (Usługi) do zgodności z umową ponosi DGP.
5. Jeżeli Usługa jest niezgodna z umową, Użytkownik może złożyć oświadczenie o obniżeniu opłaty albo odstąpieniu od umowy, gdy: (i) doprowadzenie do zgodności Usługi z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów, (ii) DGP nie doprowadziła Usługi do zgodności z umową zgodnie z pkt. 4 powyżej, (iii) brak zgodności Usługi z umową występuje nadal, mimo że DGP próbowała doprowadzić je do zgodności z umową, (iv) brak zgodności Usługi z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie opłaty albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego żądania doprowadzenia ich do zgodności z umową, (v) z oświadczenia DGP lub okoliczności wyraźnie wynika, że DGP nie doprowadzi Usługi do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Użytkownika.
5. W pozostałym zakresie do odpowiedzialności DGP za zgodność Usługi z umową stosuje się przepisy ustawy o prawach konsumenta.
VI. Postepowanie reklamacyjne
1. Niezależnie i bez wpływu na przewidzianą przepisami powszechnie obowiązującego prawa odpowiedzialność DGP wobec konsumenta oraz uprawnienia przysługujące konsumentowi w zakresie zgłaszania i dochodzenia roszczeń, Użytkownik ma prawo składać DGP reklamacje dotyczące Usługi i Serwisu, w szczególności związane z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Usługi lub wykrytymi wadami.
2. W celu usprawnienia procesu zgłaszania i rozpatrywania, reklamacja Użytkownika może zostać zgłoszona drogą telefoniczną do Biura Obsługi Klienta pod numerem 22 2690002 od poniedziałku do piątku (bez dni świątecznych) w godzinach 9:00-17:00 (opłata według taryfy operatora) lub przesłana do DGP w formie wiadomości email na adres poczty elektronicznej: bok@digitalglobalpass.com lub zostać wysłana w formie pisemnej na adres podany w par. I ust. 1 niniejszego Regulaminu z dopiskiem "Serwis Kinodom ” lub „Kinodom". Reklamacja powinna zawierać:
a) dane Użytkownika umożliwiające kontakt z nim oraz identyfikacje jako Użytkownika Serwisu, w tym adres email i numer telefonu;
b) nazwę Usługi, której reklamacja dotyczy,
c) zarzuty Użytkownika,
d) okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji,
e) ewentualnie żądany przez Użytkownika sposób załatwienia reklamacji lub usunięcia zarzucanego naruszenia.
3. DGP zobowiązuje się udzielić odpowiedzi na reklamacje w terminie 14 dni od jej otrzymania. DGP może przesłać odpowiedz w formie wiadomości email na adres Użytkownika, jeżeli został on podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.
4. Zalecane jest aby do czasu rozpatrzenia reklamacji dotyczącej problemów z aktywacją Serwisu Użytkownik powstrzymał się od składania kolejnych zamówień Serwisu.
5. Dodatkowo reklamacje dotyczące opłat za Serwis oraz Usługi dostępowej Operatora mogą być składane bezpośrednio do Operatora właściwego dla osoby składającej reklamacje i w trybie określonym przez tego Operatora
6. Użytkownikowi przysługuje prawo do dochodzenia roszczeń w sądzie. Użytkownik będący konsumentem posiada także możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń tj. możliwość złożenia wniosku o rozstrzygniecie sporu do stałego polubownego sadu konsumenckiego działającego przy wojewódzkich inspektorach Inspekcji Handlowej (WIIH) czy wystąpienia z wnioskiem o przeprowadzenie mediacji do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej. Użytkownik będący konsumentem ma również możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
VII. Dane osobowe
1. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („Rozporządzenie”), administratorem danych osobowych użytkowników serwisu Kinodom jest Pass2Moble sp. z o.o., al. Jana Pawła II 22, 00-133 Warszawa, KRS: 0000717835, NIP: 5252739345 REGON: 369472664 (zwana dalej „Administratorem”). Adres do korespondencji: al. Jana Pawła II 22, 00-133 Warszawa, adres e-mail: bok@digitalglobalpass.com
2. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem: w celach związanych ze świadczeniem usług w ramach Usługi Kinodom na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia (niezbędność przetwarzania danych do wykonania umowy), w celach związanych z obsługą reklamacji, zapytań, oświadczeń na podstawie, w zależności od okoliczności konkretnej sytuacji, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia (niezbędność przetwarzania danych do wykonania umowy), na postawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia (wykonanie ciążących na Administratorze obowiązków prawnych np.: wynikających z ustawy o prawach konsumenta) lub na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia (realizacja przez Administratora prawnie uzasadnionych interesów), w celu ustalenia, dochodzenia roszczeń Administratora lub obrony przed zgłoszonymi roszczeniami na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia (realizacja przez Administratora prawnie uzasadnionych interesów), w celu wykonania ciążących na Administratorze obowiązków prawnych (np.: obowiązków podatkowych i rachunkowych) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia
3. Okres przetwarzania danych osobowych zależy od celu i podstawy ich przetwarzania. Dane osobowe przetwarzane w celach związanych ze świadczeniem usług w ramach Usługi Kinodom będą przetwarzane w okresie świadczenia usług w Usłudze Kinodom lub do czasu upływu okresu właściwego dla przedawnienia roszczenia z tego tytułu. Natomiast dane osobowe przetwarzane w oparciu o uzasadniony interes Administratora będą przetwarzane do momentu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora lub do czasu zgłoszenia sprzeciwu przez osobę, której dane dotyczą. W przypadku gdy prawo nakładą na Administratora określone obowiązki dane osobowe będą przetwarzane przez czas wykonywania ciążących na Administratorze obowiązków prawnych lub przez czas w którym przepisy nakazują Administratorowi przechowywanie danych.
4. Zakres danych osobowych przetwarzanych przez Administratora obejmuje: dane niezbędne do świadczenia usług (numer telefonu, IP) a także imię, nazwisko, dane kontaktowe podane przez Użytkownika, w przypadku złożenia reklamacji, zapytania czy oświadczenia.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do świadczenia usług w ramach Usługi czy do obsługi zgłoszonej reklamacji zapytania czy oświadczenia.
6. Dane osobowe mogą być ujawnione podmiotom udzielającym wsparcia lub zapewniającym Administratorowi utrzymanie usług, w tym: podmiotom świadczącym usługi techniczne, informatyczne. Dane osobowe mogą być przekazane również podmiotom i organom, którym Administrator jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.;
7. Osoby, których dane osobowe dotyczą maja prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do wycofania udzielonej zgody, co nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed cofnięciem zgody. Osoby, których dane osobowe dotyczą maja prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, iż przetwarzanie ich danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
8. Dane osobowe nie będą poddawane profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
VIII. Postanowienia końcowe
1.. Użytkownikowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia bez podania przyczyny.
2. Odstąpienie od umowy Użytkownik możne wykonać poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia wskazującego wolę odstąpienia od umowy, przesyłanego pocztą na adres DGP wskazany w art. I ust. 1 Regulaminu bądź mailowo na adres: bok@digitalglobalpass.com Użytkownik może skorzystać z następującego wzoru oświadczenia:
- Adresat: DGP Sp. z o.o., Al. Jana Pawła II 22, 00-133 Warszawa, e-mail: bok@digitalglobalpass.com
- Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy dostępu do serwisu Kinodom zamówionego przy użyciu numeru telefonu …………
- Data zawarcia umowy …………………………..
- Imię i nazwisko Użytkownika(-ów) ………………………..
- Adres Użytkownik(-ów) ………………………………
- Podpis Użytkownik(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
- Data ……………………..
(*) niepotrzebne skreślić.
3. W przypadku odstąpienia od umowy DGP zwraca Użytkownikowi poniesione przez Użytkownika opłaty, z zastrzeżeniem postanowień pkt. 4 poniżej, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Użytkownika oświadczenia o odstąpieniu.
4. Jeżeli Użytkownik wykonuje prawo do odstąpienia od umowy po rozpoczęciu przez DGP – na wyraźną̨ prośbę̨ (żądanie) Użytkownika – świadczenia Usługi przed upływem 14-dniowego terminu do odstąpienia od umowy, Użytkownik ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.
5. Prawo do odstąpienie od umowy nie przysługuje w przypadkach określonych w ustawie o prawach konsumenta, w szczególności gdy:
a) DGP wykonał w pełni Usługę̨ przed upływem terminu do odstąpienie od umowy za wyraźną̨ i uprzednią zgodą Użytkownika, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia Usługi, że po spełnieniu świadczenia przez DGP utraci prawo do odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości;
b) świadczenie dotyczy dostarczenia treści cyfrowych, które nie są̨ zapisane na nośniku materialnym, za które Użytkownik jest zobowiązany do zapłaty opłaty, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się̨ za wyraźną̨ i uprzednią zgodą Użytkownika przed upływem terminu do odstąpienia, który to Użytkownik został poinformowany przez DGP przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez DGP utraci prawa odstąpienia od Umowy i przyjął to do wiadomości, a DGP przekazał Użytkownikowi potwierdzenie, o którym mowa w ustawie o prawach konsumenta.
6. W zakresie dopuszczalnym przez obowiązujące przepisy prawa DGP zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z następujących ważnych przyczyn: zmiana cech lub funkcji Usługi lub wprowadzenie nowych czy dodatkowych cech lub funkcji związanych z rozwojem funkcjonalności Usługi, postępem technicznym lub technologicznym lub mająca na celu usprawnienie działania Usługi czy zapewnienie bezpiecznego korzystania z Usługi czy uniemożliwienie korzystania z Usługi w sposób sprzeczny z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, niniejszym Regulaminem lub dobrymi obyczajami, zmiana w ofercie Usługi, zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na Usługę lub treść Regulaminu, wykonanie obowiązku wynikającego z obowiązujących przepisów prawa, prawomocnego orzeczenia sądu, decyzji lub interpretacji organu administracji. Zmiany Regulaminu będą komunikowane Użytkownikom na stronie Usługi Kinodom na co najmniej 7 dni przed wejściem w życie tych zmian. W przypadku braku zgody na nowe brzmienie Regulaminu Użytkownik jest uprawiony do rezygnacji z korzystania z Usługi i Serwisu zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
5. DGP może dokonać zmiany Usługi, która nie jest niezbędna do zachowania jej zgodności z umową, jedynie z uzasadnionych przyczyn, wskazanych w ust. 4 powyżej. Zmiany nie będą wiązać się z jakimikolwiek kosztami po stronie Użytkownika.
6. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem maja zastosowanie odpowiednie przepisy polskiego prawa, , w szczególności ustawy o prawach konsumenta.
[1] W przypadku niektórych Operatorów możliwe także uwierzytelnienie numeru telefonu przez systemy Operatora gdy telefon łączy się z siecią Internet po sieci Operatora. Jeśli numer zostanie uwierzytelniony jako należący do klienta danego Operatora Użytkownik od razu otrzyma bezpłatną wiadomość SMS z unikalnym kodem autoryzacyjnym PIN
[2] Dostępne w przypadku niektórych Operatorów gdy telefon łączy się z siecią Internet po sieci Operatora.
I. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa ogólne zasady korzystania z usług przeznaczonych na telefony komórkowe lub komputery, prezentowanych przez DIGITAL GLOBAL PASS, 350 rue Denis Papin – Parc de la Duranne – Domaine du Tourillon – 13100 Aix-en-Provence, RCS : 390 944 429 (zwana dalej „DGP”). Adres do korespondencji: 350 rue Denis Papin - Parc de la Duranne - Domaine du Tourillon - 13100 Aix-en-Provence, adres e-mail: bok@digitalglobalpass.com, numer telefonu: 222690002
2. Z określonej w niniejszym Regulaminie Usługi oraz Serwisu mogą korzystać Użytkownicy sieci następujących operatorów: Orange Polska S.A. (ORANGE), sieci T-Mobile Polska S.A. (T-MOBILE) („Operatorzy” lub „Operator” w zależności od kontekstu).
3. Użytkownicy zobowiązani są do korzystania z Usługi oraz z Serwisu w granicach obowiązującego w Polsce prawa oraz zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
4. DGP nieodpłatnie udostępnia Regulamin w sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się DGP, a wiec na stronie internetowej https://www.kinodom.pl/ Regulamin dostępny jest także w siedzibie DGP.
5. Użytkownik powinien zapoznać się z treścią Regulaminu, który ustanawia aktualne zasady i warunki korzystania z Usługi oraz Serwisu.
6. Ilekroć w Regulaminie użyte są wymienione poniżej sformułowania, należy je rozumieć w następujący sposób:
SMS/wiadomość SMS (Short Message Service) - jest to krótka wiadomość tekstowa, składająca się z nie więcej niż 160 znaków (litery, cyfry, znaki szczególne), którą można przesłać na dowolny telefon komórkowy, zawierająca treść wpisana przez nadawcę.
Multimedia - oznacza różnego rodzaju cyfrowe produkty, w tym: treści audiowizualne, filmy, virale, oferowane w Usłudze, do których dostęp Użytkownik uzyskuje w ramach Serwisu. Multimedia zawierają chronione prawem, w tym prawem autorskim oraz prawem własności przemysłowej materiały.
Usługa/ Usługa Kino w domu – oznacza usługę cyfrową, świadczoną drogą elektroniczną na podstawie niniejszego Regulaminu na indywidualne żądanie Użytkownika z odpłatnym dostępem subskrypcyjnym (w ramach Serwisu) w związku ze skorzystaniem przez Użytkowania z Usługi dostępowej Operatora do oferowanych w Usłudze Multimediów dostępnych na stronie https://www.kinodom.pl/
Użytkownik – pełnoletnia osoba fizyczna, korzystająca z Serwisu i Usługi na podstawie niniejszego Regulaminu, dla użytku własnego (o którym mowa w § IV ust. 6 Regulaminu), tj. w celu niezwiązanym bezpośrednio lub pośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową przy czym osoby o ograniczonej zdolności do czynności prawnych mogą korzystać z Serwisu pod warunkiem wyrażenia zgody przez przedstawiciela ustawowego, a osoby nieposiadające zdolności do czynności prawnych, pod warunkiem działania w ich imieniu przedstawiciela ustawowego.
Serwis – odpłatny serwis o charakterze subskrypcyjnym w ramach którego, do momentu jego dezaktywacji, Użytkownik, w zawiązku ze skorzystaniem z Usługi dostępowej Operatora, uzyskuje dostęp do Multimediów oferowanych w Usłudze (dostęp jest automatycznie przedłużany z częstotliwością, określoną w Regulaminie)
Usługa dostępowa - usługa świadczona przez Operatora na podstawie odpowiednego regulaminu danego Operatora, umożliwiająca użytkownikom końcowym Operatora zamówienie odpłatnego dostępu do treści cyfrowych i/lub usług cyfrowych oferowanych w usługach podmiotów trzecich (w takich jak Usługa Kino w domu) oraz dokonanie płatności za zamówienie poprzez dodanie należnej opłaty na fakturze za zakup usług telekomunikacyjnych danego Operatora (w przypadku użytkownika końcowego postpaid) lub poprzez odliczenie należnej kwoty od środków zgromadzonych na koncie użytkownika końcowego (w przypadku użytkownika końcowego prepaid).
II. Zasady korzystania
1. Opis Usługi oraz Serwisu dostępny jest na stronie internetowej https://www.kinodom.pl/ lub w reklamach i materiałach promocyjnych.
2. Aktywacja możliwa jest w następujący sposób:
Użytkownik powinien wpisać[1] na stronie aktywacyjnej swój numer telefonu oraz kliknąć w wyodrębnione pole „Akceptuję regulamin”. Następnie Użytkownik otrzyma od Operatora na numer telefonu, który wpisał na stronie, wiadomość SMS z unikalnym kodem autoryzacyjnym PIN, który następnie powinien wpisać również na przedmiotowej stronie i go zatwierdzić klikając w wyodrębnione pole „Zamawiam i płacę”
3. Po aktywacji Serwisu do Użytkownika wysyłana jest bezpłatna wiadomość SMS zawierająca m.in.: potwierdzenie aktywacji Serwisu, informacje dot. kosztu i częstotliwości przedłużania dostępu, informacje o sposobie bezpłatnej dezaktywacji Serwisu.
4. Użytkownik który dokonał aktywacji Serwisu, otrzyma w bezpłatnej wiadomości SMS dane: login oraz hasło niezbędne do dokończenia rejestracji w Usłudze na stronie https://www.kinodom.pl/
5. Dezaktywacji Serwisu (rozwiązania umowy o świadczenie usług droga elektroniczna) można dokonać w każdym czasie, wysyłając wiadomość SMS o podanej poniżej treści na wskazany poniżej numer. Dezaktywacja Serwisu jest bezpłatna.
Numer dezaktywujący: 80460 lub 195 (dla użytkowników sieci PLAY)
Komenda dezaktywująca: STOP KINODOM
Wiadomość dezaktywująca Serwis należy w każdym przypadku wysłać z numeru telefonu komórkowego, dla którego Serwis został zamówiony.
Istnieje także możliwość zlecenia dezaktywacji Serwisu poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: bok@digitalglobalpass.com. W wiadomości e-mail należy podać numer telefonu, dla którego Serwis ma zostać dezaktywowany.
Dezaktywacja Serwisu skutkuje zakończeniem dostępu do Multimediów oferowanych w Usłudze Kino w domu z chwilą zakończenia opłaconego okresu dostępu.
6. Od momentu aktywacji Serwisu, dostęp do Usługi będzie przedłużany raz w tygodniu wg. poniższej stawki:
Play: 12,18 zł netto / 14,99 zł brutto
Orange, Plus, T-Mobile: 17,88zł netto / 21,99zł brutto
Częstotliwość przedłużania dostępu: 1 raz/tydzień
przy czym po aktywacji Serwisu Użytkownik otrzymuje 1 dzień bezpłatnego dostępu do Multimediów oferowanych w Usłudze Kino w domu. O upływie okresu bezpłatnego dostępu Użytkownik informowany jest w przesłanej bezpłatnej wiadomości SMS.
7. Każdy Użytkownik Serwisu po dokończeniu rejestracji, o której mowa w ust. 4 powyżej uzyskuje dostęp do Multimediów oferowanych w Usłudze Kino w domu na stronie https://www.kinodom.pl/
III. Opłaty
1. Użytkownik obciążany jest stawką której wysokość określona została w par. II ust. 6 Regulaminu. Dostęp jest automatycznie przedłużany z częstotliwością zgodnie z par. II ust. 6.
2. Opłaty doliczane są przez Operatorów do rachunku za usługi telekomunikacyjne w przypadku użytkownika końcowego postpaid lub poprzez odliczenie należnej kwoty od środków zgromadzonych na koncie użytkownika końcowego (w przypadku użytkownika końcowego prepaid).
3. Określona w Regulaminie stawka nie obejmuje opłat związanych z uzyskaniem przez Użytkownika dostępu do sieci Internet ani ewentualnych opłat związanych z transmisją danych.
4. Użytkownik korzystający z Usługi dostępowej świadczonej przez Polkomtel Sp. z o.o., w ramach której uzyskał kod, nie będzie ponosił opłat za skorzystanie z Kino w domu.
IV. Pozostałe zasady dotyczące korzystania z Serwisu oraz Usług
1. Realizacja aktywacji Serwisu i możliwość skorzystania przez Użytkownika z Usługi jest uzależniona od należytego wypełnienia przez Użytkownika wymogów wynikających z niniejszego Regulaminu. W szczególności, Użytkownik powinien we własnym zakresie zapewnić spełnienie następujących minimalnych wymagań technicznych w celu korzystania z Serwisu oraz Usługi::
a) telefon komórkowy wyposażony w aktywną kartę SIM w sieci jednego z Operatorów posiadające z funkcjonalności umożliwiające aktywację i korzystanie z Serwisu, (w tym odbieranie wiadomości SMS, brak blokad w rozumieniu odpowiedniego regulaminu danego Operatora uniemożliwionych korzystanie z Usługi dostępowej),
b) połączenie z siecią Internet,
c) komputer, telefon lub inne urządzenie cyfrowe z zainstalowanym oprogramowaniem pozwalającym na przeglądanie stron internetowych (np.: Internet Explorer 6 i wyższa, Firefox 4 i wyższa, Opera 10 i wyższa, Safari 3 i wyższa, Google Chrome)
d) prawidłowe skonfigurowanie ww. urządzeń w zakresie transmisji danych).
2. Użytkownik powinien być uprawniony do korzystania z urządzeń, o których mowa w ust. 1 powyżej w zakresie umożliwiającym mu korzystanie z Serwisu i Usługi Kino w domu.
3. Dodatkowe informacje dotyczące funkcjonalności oraz interoperacyjności Multimediów, w tym kompatybilność z modelem telefonu lub oprogramowaniem komputera czy innego przeznaczonego urządzenia, na którym Multimedia maja zostać odtwarzane, a także ewentualne techniczne środki ich ochrony, mogą być również podane na stronie https://www.kinodom.pl/ przy wybranych przez Użytkownika Multimediach.
4. Użytkownik powinien chronić hasło i dostęp do swojego telefonu komórkowego/komputera lub konta umożliwiającego korzystanie z Serwisu czy Usługi przed nieuprawnionym użyciem przez osoby trzecie.
5. Multimedia udostępniane Użytkownikowi, zawierają chronione prawem, w tym prawem autorskim oraz prawem własności przemysłowej materiały. Także sam układ i wybór prezentowanych treści stanowi samoistny przedmiot ochrony na gruncie prawa polskiego, w tym w szczególności na gruncie ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawy z dnia 21 lipca 2001 roku o ochronie baz danych oraz ustawy z dnia 30 czerwca 2000 roku Prawo własności przemysłowej.
6. Użytkownik uzyskujący dostęp do Multimediów w ramach Usług ma prawo do korzystania z nich wyłącznie w zakresie określonym w niniejszym Regulaminie tj. w zakresie odtwarzania Multimediów na telefonie, komputerze czy innym przeznaczonych do tego urządzeniu. W szczególności Użytkownik nie jest uprawiony dokopiowania, zwielokrotniania, modyfikowania, prezentowania, publikowana, czy rozpowszechniane w jakikolwiek sposób Multimediów czy ich części. Użytkownik uzyskuje uprawnienie do korzystania z Multimediów w zakresie opisanym powyżej wyłącznie na użytek własny (tj. na użytek osoby, na której rzecz świadczona jest dana Usługa). W szczególności oznacza to, że niedopuszczalne jest wykorzystywanie Multimediów lub ich części w celach komercyjnych, w tym niedopuszczalne jest wykorzystywanie ich na potrzeby prowadzonej działalności gospodarczej, odsprzedaż, ani inne formy udostępniania osobom trzecim.
7. Użytkownika obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
V. Odpowiedzialność za dostarczenie Usługi i zgodność Usługi z umową
1. DGP będzie zobowiązana dostarczyć Użytkownikowi Usługę (tj. umożliwić dostęp do Serwisu) niezwłocznie po zawarciu umowy.
2. Jeżeli DGP nie dostarczył Usługi, Użytkownik może wezwać DGP do jej dostarczenia. Jeżeli DGP nie dostarczy Usługi niezwłocznie, Użytkownik może odstąpić od umowy. Użytkownik może odstąpić od umowy bez wzywania do dostarczenia Usługi jeżeli: (i) z oświadczenia DGP lub okoliczności wyraźnie wynika, że DGP nie dostarczy Usługi lub (ii) Użytkownik i DGP uzgodnili lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Usługi miał istotne znaczenie dla Użytkownika, a DGP nie dostarczyła jej w tym terminie.
3. DGP ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Usługi z umową (dostarczanej w sposób ciągły), który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z umową Usługa miała być dostarczana. Domniemywa się, że brak zgodności Usługi z umową wystąpił w tym czasie, jeżeli w tym czasie się ujawnił. Powyższe domniemanie nie ma zastosowania, jeżeli środowisko cyfrowe Użytkownika nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi, o których DGP poinformowała Użytkownika w sposób jasny i zrozumiały przed zawarciem umowy lub w innych przypadkach przewidzianych przez obowiązujące przepisy prawa.
4. Jeżeli Usługa (Multimedia dostarczone w ramach Serwisu) jest niezgodna z umową, Użytkownik może żądać doprowadzenia Usługi do zgodności z umową. DGP doprowadza Usługę do zgodności z umową w rozsądnym czasie od chwili, w której została poinformowana przez Użytkownika o braku zgodności z umową i bez nadmiernych niedogodności dla Użytkownika, uwzględniając charakter oraz cel, w jakim Usługa jest wykorzystywana. Koszty doprowadzenia Multimediów (Usługi) do zgodności z umową ponosi DGP.
5. Jeżeli Usługa jest niezgodna z umową, Użytkownik może złożyć oświadczenie o obniżeniu opłaty albo odstąpieniu od umowy, gdy: (i) doprowadzenie do zgodności Usługi z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów, (ii) DGP nie doprowadziła Usługi do zgodności z umową zgodnie z ust. 4 powyżej, (iii) brak zgodności Usługi z umową występuje nadal, mimo że DGP próbowała doprowadzić je do zgodności z umową, (iv) brak zgodności Usługi z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie opłaty albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego żądania doprowadzenia ich do zgodności z umową, (v) z oświadczenia DGP lub okoliczności wyraźnie wynika, że DGP nie doprowadzi Usługi do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Użytkownika.
5. W pozostałym zakresie do odpowiedzialności DGP za zgodność Usługi z umową stosuje się przepisy ustawy o prawach konsumenta
VI. Postepowanie reklamacyjne
1. Niezależnie i bez wpływu na przewidzianą przepisami powszechnie obowiązującego prawa odpowiedzialność DGP wobec konsumenta oraz uprawnienia przysługujące konsumentowi w zakresie zgłaszania i dochodzenia roszczeń, Użytkownik ma prawo składać DGP reklamacje dotyczące Usługi i Serwisu, w szczególności związane z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Usługi lub wykrytymi wadami.
2. W celu usprawnienia procesu zgłaszania i rozpatrywania, reklamacja Użytkownika może zostać zgłoszona drogą telefoniczną do Biura Obsługi Klienta pod numerem 22 2690002 od poniedziałku do piątku (bez dni świątecznych) w godzinach 9:00-17:00 (opłata według taryfy operatora) lub przesłana do DGP w formie wiadomości email na adres poczty elektronicznej: bok@digitalglobalpass.com lub zostać wysłana w formie pisemnej na adres podany w par. 1 ust. 1 niniejszego Regulaminu z dopiskiem "Serwis Kino w domu lub „Kino w domu". Reklamacja powinna zawierać:
a. dane Użytkownika umożliwiające kontakt z nim oraz identyfikację jako Użytkownika Serwisu, w tym adres email i numer telefonu;
b. nazwę Serwisu lub Usługi, której reklamacja dotyczy,
c. zarzuty Użytkownika,
d. okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji,
e. ewentualnie żądany przez Użytkownika sposób załatwienia reklamacji lub usunięcia zarzucanego naruszenia.
3. DGP zobowiązuje się udzielić odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania. DGP może przesłać odpowiedz w formie wiadomości email na adres Użytkownika, jeżeli został on podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.
4. Zalecane jest, aby do czasu rozpatrzenia reklamacji dotyczącej problemów z aktywacją Serwisu Użytkownik powstrzymał się od składania kolejnych zamówień Serwisu.
5. Dodatkowo reklamacje dotyczące opłat za Serwis oraz Usługi dostępowej Operatora mogą być składane bezpośrednio do Operatora właściwego dla osoby składającej reklamacje i w trybie określonym przez tego Operatora.
6. Użytkownikowi przysługuje prawo do dochodzenia roszczeń w sądzie. Użytkownik będący konsumentem posiada także możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń tj. możliwość złożenia wniosku o rozstrzygniecie sporu do stałego polubownego sadu konsumenckiego działającego przy wojewódzkich inspektorach Inspekcji Handlowej (WIIH) czy wystąpienia z wnioskiem o przeprowadzenie mediacji do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej. Użytkownik będący konsumentem ma również możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
VII. Postanowienia końcowe
1. Użytkownikowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia bez podania przyczyny.
2. Odstąpienie od umowy Użytkownik możne wykonać poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia wskazującego wolę odstąpienia od umowy, przesyłanego pocztą na adres DGP wskazany w art. I ust. 1 Regulaminu bądź mailowo na adres: bok@digitalglobalpass.com Użytkownik może skorzystać z następującego wzoru oświadczenia:
- Adresat: Digital Global Pass SAS, przy 350 rue Denis Papin Parc de la Duranne - Domaine du Tourillon - 13100 Aix-en-Provence, Francja, e-mail: bok@digitalglobalpass.com
- Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy dostępu do serwisu Kino w domu zamówionego przy użyciu numeru telefonu …………
- Data zawarcia umowy …………………………
- Imię i nazwisko Użytkownika(-ów) …………………….
- Adres Użytkownik(-ów) ……………………….
- Podpis Użytkownik(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
- Data ……………..
(*) niepotrzebne skreślić.
3. W przypadku odstąpienia od umowy DGP zwraca Użytkownikowi poniesione przez Użytkownika opłaty, z zastrzeżeniem postanowień pkt. 4 poniżej, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Użytkownika oświadczenia o odstąpieniu.
4. Jeżeli Użytkownik wykonuje prawo do odstąpienia od umowy po rozpoczęciu przez DGP – na wyraźną̨ prośbę̨ (żądanie) Użytkownika – świadczenia Usługi przed upływem 14-dniowego terminu do odstąpienia od umowy, Użytkownik ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.
5. Prawo do odstąpienie od umowy nie przysługuje w przypadkach określonych w ustawie o prawach konsumenta, w szczególności gdy:
a) DGP wykonał w pełni Usługę̨ przed upływem terminu do odstąpienie od umowy za wyraźną̨ i uprzednią zgodą Użytkownika, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia Usługi, że po spełnieniu świadczenia przez DGP utraci prawo do odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości;
b) świadczenie dotyczy dostarczenia treści cyfrowych, które nie są̨ zapisane na nośniku materialnym, za które Użytkownik jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się̨ za wyraźną̨ i uprzednią zgodą Użytkownika przed upływem terminu do odstąpienia, który to Użytkownik został poinformowany przez DGP przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez DGP utraci prawa odstąpienia od Umowy i przyjął to do wiadomości, a DGP przekazał Użytkownikowi potwierdzenie, o którym mowa w ustawie o prawach konsumenta.
6. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem maja zastosowanie odpowiednie przepisy polskiego prawa, w szczególności ustawy o prawach konsumenta.
7. W zakresie dopuszczalnym przez obowiązujące przepisy prawa DGP zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z następujących ważnych przyczyn: zmiana cech lub funkcji Usługi lub wprowadzenie nowych czy dodatkowych cech lub funkcji związanych z rozwojem funkcjonalności Usługi, postępem technicznym lub technologicznym lub mająca na celu usprawnienie działania Usługi czy zapewnienie bezpiecznego korzystania z Usługi czy uniemożliwienie korzystania z Usługi w sposób sprzeczny z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, niniejszym Regulaminem lub dobrymi obyczajami, zmiana w ofercie Usługi, zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na Usługę lub treść Regulaminu, wykonanie obowiązku wynikającego z obowiązujących przepisów prawa, prawomocnego orzeczenia sądu, decyzji lub interpretacji organu administracji. Zmiany Regulaminu będą komunikowane Użytkownikom na stronie Usługi na co najmniej 7 dni przed wejściem w życie tych zmian. W przypadku braku zgody na nowe brzmienie Regulaminu Użytkownik jest uprawiony do rezygnacji z korzystania z Usługi i Serwisu zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
7. DGP może dokonać zmiany Usługi, która nie jest niezbędna do zachowania jej zgodności z umową, jedynie z uzasadnionych przyczyn, wskazanych w ust. 7 powyżej. Zmiany nie będą wiązać się z jakimikolwiek kosztami po stronie Użytkownika.
8. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („Rozporządzenie”), administratorem danych osobowych Użytkowników serwisu Kino w domu jest Digital Global Pass SAS, przy 350 rue Denis Papin Parc de la Duranne - Domaine du Tourillon - 13100 Aix-en-Provence, Francja, wpisana w Registre du Commerce et des Sociétés pod numerem B 430 325 811. Adres e-mail: bok@digitalglobalpass.com. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są na stronie https://www.kinodom.pl/ w zakładce Polityka Prywatności
[1] W przypadku niektórych Operatorów możliwe także uwierzytelnienie numeru telefonu przez systemy Operatora gdy telefon łączy się z siecią Internet po sieci Operatora. Jeśli numer zostanie uwierzytelniony jako należący do klienta danego Operatora Użytkownik od razu otrzyma bezpłatną wiadomość SMS z unikalnym kodem autoryzacyjnym PIN
Multimedia - oznacza różnego rodzaju cyfrowe produkty, w tym: treści audiowizualne, filmy, virale, oferowane w Usłudze, do których dostęp Użytkownik uzyskuje w ramach Serwisu. Multimedia zawierają chronione prawem, w tym prawem autorskim oraz prawem własności przemysłowej materiały.
Serwis – odpłatny serwis, w ramach którego przez okres 3 miesięcy od momentu aktywacji Serwisu Użytkownik będzie uprawniony do korzystania z Usługi, w tym będzie posiadać dostęp do Multimediów oferowanych w Usłudze.
Usługa – oznacza usługę cyfrową pod nazwą „Kino w domu”, świadczoną drogą elektroniczną na podstawie niniejszego Regulaminu na indywidualne żądanie Użytkownika z odpłatnym dostępem do oferowanych w Usłudze Multimediów, dostępnych na stronie https://www.kinodom.pl/
Użytkownik – pełnoletnia osoba fizyczna, zamawiająca Serwis (dostęp do Usługi) na podstawie niniejszego Regulaminu; osoby o ograniczonej zdolności do czynności prawnych mogą korzystać z Serwisu pod warunkiem wyrażenia zgody przez przedstawiciela ustawowego, a osoby nieposiadające zdolności do czynności prawnych, pod warunkiem działania w ich imieniu przedstawiciela ustawowego. W zależności od kontekstu, przez „Użytkownika” może być również rozumiana osoba faktycznie korzystająca z Usługi.
- Adresat: Digital Global Pass SAS, przy 350 rue Denis Papin Parc de la Duranne - Domaine du Tourillon - 13100 Aix-en-Provence, Francja, e-mail: bok@digitalglobalpass.com
- Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy dostępu do serwisu Kino w domu zamówionego przy użyciu numeru telefonu …………
- Data zawarcia umowy …………………………
- Imię i nazwisko Użytkownika(-ów) …………………….
- Adres Użytkownik(-ów) ……………………….
- Podpis Użytkownik(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
- Data ……………..
(*) niepotrzebne skreślić.
Regulamin
DANE OSOBOWE I POLITYKA PRYWATNOŚCI
Wersja z 24 czerwca 2024 r.
Digital Global Pass zobowiązuje się w ramach swojej działalności oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa do ochrony prywatności swoich klientów i potencjalnych klientów („Użytkowników”) poprzez zapewnienie ochrony, poufności i bezpieczeństwa zbieranych Danych Osobowych. Staramy się być transparentni w kwestii sposobu zbierania oraz przetwarzania Danych Osobowych oraz w zakresie praw Użytkowników związanych z przetwarzaniem Danych Osobowych. Niniejsza polityka dotycząca naszych praktyk w zakresie przetwarzania danych osobowych („Polityka Prywatności”) opisuje w sposób jasny, prosty i precyzyjny, jak przetwarzamy Dane Osobowe, które zbieramy lub otrzymujemy, gdy odwiedzasz i korzystasz z naszych usług.
Digital Global Pass zastrzega sobie prawo, według własnego uznania, do zmiany niniejszej Polityki Prywatności w dowolnym momencie, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych. W związku z tym Użytkownik proszony jest o regularne przeglądanie niniejszej Polityki Prywatności, aby być na bieżąco z wprowadzanymi zmianami.
I. Zakres niniejszej Polityki Prywatności
Niniejsza Polityka Prywatności dotyczy zarządzania Danymi Osobowymi, które zbieramy, gdy korzystasz z naszych usług lub uzyskujesz do nich dostęp.
Polityka Prywatności nie ma zastosowania do działań stron trzecich, które nie należą do nas i których nie możemy kontrolować ani nimi zarządzać, w tym między innymi do jakichkolwiek stron internetowych, usług, aplikacji lub firm stron trzecich („Usługi Stron Trzecich”). Mimo że staramy się korzystać wyłącznie z Usług Stron Trzecich, które podzielają nasz szacunek dla Twojej prywatności, nie ponosimy odpowiedzialności za ich treści ani polityki prywatności. Zalecamy uważne zapoznanie się z politykami prywatności wszystkich Usług Stron Trzecich, do których uzyskujesz dostęp.
II. Jak uzyskujemy Twoje dane osobowe?
Zbieramy Twoje Dane Osobowe w różnych okolicznościach:
Będziemy wdzięczni za pomoc w aktualizacji danych kontaktowych poprzez informowanie nas o wszelkich zmianach danych kontaktowych lub preferencji.
III. Jak zbieramy i wykorzystujemy Twoje Dane Osobowe oraz jak długo?
Rodzaj informacji, które zbieramy na Twój temat, zależy od charakteru produktów i usług, które Ci dostarczamy. Dane osobowe wykorzystujemy wyłącznie do celów, dla których informujemy Cię, że zostały one zebrane, do innych prawnie uzasadnionych celów dozwolonych przez regulacje prawne dotyczące ochrony danych i przechowujemy je tylko tak długo, jak to konieczne dla tych celów lub jak wymagane jest to przez prawo.
Za pośrednictwem różnych usług i kanałów kontaktowych opisanych w niniejszej Polityce Prywatności mogą być zbierane następujące rodzaje danych osobowych dotyczących Ciebie, na warunkach określonych w tym artykule III Polityki Prywatności („Dane Osobowe”):
A. Nawigacja po stronach internetowych i korzystanie z usług:
Zbieramy informacje o sposobie, w jaki Użytkownicy poruszają się po naszych usługach lub z nich korzystają, w tym o użytkownikach posiadających konto. Tego typu informacje są zbierane w naszych logach za każdym razem, gdy wchodzisz w interakcję z usługami. Możemy zbierać informacje dotyczące przeglądarki internetowej (typ i wersja przeglądarki, typ urządzenia, jego system operacyjny i wersja, ustawiony język) z których korzystasz, aby uzyskać dostęp do Internetu, adresy protokołu internatowego (adresy IP) Twojego urządzenia lub dostawcy usług internetowych, z których korzystasz, dane osobowe, które podajesz podczas korzystania z niektórych usług (na przykład: Twoje zdjęcie, wiadomości wymieniane z innymi Użytkownikami) oraz anonimowe dane statystyczne.
Te informacje są zbierane w celu ulepszenia strony internetowej, ze względów bezpieczeństwa lub ze względów prawnych i tym samym opierają się na podstawie prawnej uzasadnionego interesu.
Przechowujemy te dane osobowe przez 13 miesięcy.
B. Komunikacja za pośrednictwem e-maila lub wiadomości SMS:
Czasami, w związku z korzystaniem z naszych usług, możemy wysyłać Ci wiadomość e-mail oraz inne komunikaty.
Komunikaty o charakterze administracyjnym związane z Twoim kontem użytkownika („Konto”) (na przykład w celu odzyskania lub zresetowania hasła do Konta) są uznawane za część usług i Twojego Konta, w związku z czum nie możesz zrezygnować z ich otrzymywania.
Pamiętaj, że nigdy nie będziemy wysyłać Ci wiadomości e-mail z prośbą o podanie hasła lub innych informacji dotyczących Konta. Jeśli otrzymasz taką wiadomość, prosimy o przesłanie jej do nas.
Przechowujemy te dane osobowe przez okres przedawnienia.
C. Promocje i reklama:
Digital Global Pass może udostępniać informacje o przeglądaniu swoich usług agencjom reklamowym, aby przedstawić Ci bardziej dopasowane oferty. Podobnie Digital Global Pass może wykorzystać Twoje Dane Osobowe do tworzenia zindywidualizowanych profili Użytkowników za pomocą procedur statystycznych. W wyniku procesu profilowania możesz otrzymywać spersonalizowane komunikaty dostosowane do Twoich zainteresowań.
W tym celu używamy plików „cookies” w kilku miejscach. Aby uzyskać więcej informacji, zachęcamy do zapoznania się ze stroną dot. plików cookies w naszej usłudze,. Przechowujemy te dane osobowe przez 13 miesięcy od dnia uzyskania Twojej ostatniej zgody.
Możemy również prowadzić kampanie reklamowe za pośrednictwem wiadomości e-mail lub wiadomości SMS, aby poinformować Cię o niektórych ofertach. Możemy przechowywać te dane osobowe przez maksymalnie 3 lata od daty uzyskania Twojej ostatniej zgody na wysyłanie Ci komunikatów marketingowych lub od daty Twojej ostatniej interakcji z jednym z naszych komunikatów.
Przetwarzanie związane z promocjami i reklamami odbywa się wyłącznie za Twoją zgodą.
D. Dokonanie zakupu i świadczenie usługi:
Jeśli dokonasz zakupu jednej z naszych usług, przechowujemy Twoje Dane Osobowe w celu prawidłowego zarządzania subskrypcją i dostępem do usługi, zwalczania oszustw, wsparcia technicznego a także rozpatrywania reklamacji. Przechowujemy Dane Osobowe zebrane w ramach realizacji umowy związanej z subskrypcją usługi w celu zarządzania wszelkimi zobowiązaniami umownymi, które mamy wobec Ciebie.
Przechowujemy Dane Osobowe zebrane w tym celu przez cały okres trwania umowy oraz przez okres przedawnienia, aby móc odpowiedzieć na ewentualne późniejsze zapytania lub reklamacje.
E. Informacje związane z obsługą klienta:
Strona internetowa naszych usług zawiera różne nazwy, firmowe adresy e-mail i numery telefonów, z których możesz korzystać, aby uzyskać informacje o stronie internetowej, naszych usługach i ogóle o firmie. Gdy wysyłasz do nas wiadomość e-mail lub kontaktujesz się z nami telefonicznie, możemy przechowywać zapytania i ich treść, w tym wszelkie informacje pozwalające na identyfikację, które mogłeś podać. Wszelkie informacje umożliwiające identyfikację, które przesyłasz za pośrednictwem zapytania, są zbierane wyłącznie za Twoją wiedzą i przy aktywnym udziale. W celu rozpatrzenia niektórych reklamacji możemy poprosić Cię o pewne informacje, takie jak rachunek telefoniczny, dokument tożsamości i/lub dane bankowe (tylko w przypadku zwrotu przelewem).
Dane osobowe zawarte w Twoich interakcjach z naszym działem obsługi klienta są przechowywane przez okres przedawnienia, z wyjątkiem rachunku telefonicznego, dokumentu tożsamości lub danych bankowych, jeśli zostały one zażądane, które są usuwane po 3 miesiącach od zakończenia rozpatrywania Twojej reklamacji.
F. Szczególne kategorie danych osobowych i nieletni:
Szczególne kategorie danych osobowych to dane ujawniające pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe albo przynależność związkową, dane genetyczne, dane biometryczne przetwarzane w celu jednoznacznego zidentyfikowani osoby fizycznej.
Możemy przetwarzać dane osobowe dotyczące życia seksualnego lub orientacji seksualnej osoby fizycznej wyłącznie w ramach niektórych usług wymagających tych informacji. Inne szczególne kategorie danych osobowych nie są przetwarzane przez Digital Global Pass a w przypadku gdy ich przetwarzanie stanie się konieczne, Digital Global Pass zobowiązuje się do ich przetwarzania zgodnie z zasadami określonymi w przepisach dotyczących ochrony danych osobowych. Może się zdarzyć, że osoba zdecyduje się podać Digital Global Pass pewne informacje, takie jak pochodzenie rasowe, orientacja seksualna lub przekonania religijne, w takim przypadku decyzja o podaniu tych informacji oznacza zgodę na ich przetwarzanie.
Nieletni. Usługi oferowane przez Digital Global Pass nie są przeznaczone dla nieletnich. To do osób sprawujących władzę rodzicielską należy decyzja, czy ich nieletnie dziecko jest uprawnione do korzystania z usług.
G. Zgodność z obowiązkami prawnymi i regulacyjnymi – w celu wypełniania naszych obowiązków prawnych dotyczących spełniania wymogów informacyjnych zgłaszanych przez organy sądowe, organy regulacyjne i nadzorcze, organy bezpieczeństwa państwa oraz organy podatkowe
Wszystkie podmioty odpowiedzialne za przetwarzanie Danych Osobowych podlegają przepisom prawa krajów, w których prowadzą swoją działalność i są zobowiązane do ich przestrzegania. Obowiązki te obejmują przekazywanie, w pewnych okolicznościach, niektórych Danych Osobowych organom sądowym, organom regulacyjnym lub nadzorczym oraz organom bezpieczeństwa państwa.
Przetwarzanie Danych Osobowych w takich przypadkach opiera się na istniejącym dla Digital Global Pass obowiązku prawnym współpracy z takimi podmiotami. Niektóre Dane Osobowe muszą być przechowywane przez okres wymagany przez obowiązujące przepisy (podatkowe, handlowe, dotyczące przeciwdziałania praniu pieniędzy itp.).
IV. Jak chronimy Twoje Dane Osobowe?
Aby zapewnić ochronę i utrzymać bezpieczeństwo, integralność i dostępność Twoich Danych Osobowych, stosujemy różne środki bezpieczeństwa. Chociaż nie jest możliwe zagwarantowanie całkowitej ochrony przed włamaniami podczas przesyłania Danych Osobowych przez Internet lub ze strony internetowej, my oraz nasi podwykonawcy oraz partnerzy handlowi dokładamy wszelkich starań, aby utrzymać fizyczne, elektroniczne i proceduralne środki ochrony w celu zapewnienia poziomu ochrony Twoich Danych Osobowych zgodnego z obowiązującymi wymogami prawnymi.
Stosowane środki to:
W przypadkach, w których przekazaliśmy Ci (lub sam wybrałeś) hasło, umożliwiające dostęp do określonych części naszych stron internetowych lub jakiegokolwiek innego portalu, aplikacji lub usługi znajdujących się pod naszą kontrolą, jesteś odpowiedzialny za jego zachowanie w tajemnicy i nie powinieneś nikomu udostępniać swojego hasła.
V. Komu możemy udostępniać Twoje Dane Osobowe?
Zebrane Dane Osobowe, jak również te, które zostaną zebrane w przyszłości, są przeznaczone dla Digital Global Pass jako administratora danych.
Niektóre Dane Osobowe mogą być przekazywane stronom trzecim w celu wypełniania obowiązków prawnych, regulacyjnych lub umownych albo organom prawnie upoważnionym. Digital Global Pass może współpracować z dostawcami w celu świadczenia usług, które zamówiłeś. My jak również nasi podwykonawcy i partnerzy biznesowi dokładamy wszelkich starań, aby utrzymać fizyczne, elektroniczne i proceduralne środki ochrony niezbędne do zapewnienia ochrony Twoich Danych Osobowych zgodnie z obowiązującymi wymogami ochrony danych. Wszystkie Twoje Dane Osobowe są przechowywane na zabezpieczanych serwerach (lub w zabezpieczonych kopiach fizycznych) należących do nas lub naszych podwykonawców lub partnerów biznesowych, a do uzyskania dostępu do nich i korzystania z nich mają zastosowanie nasze kryteria i polityki bezpieczeństwa (lub inne równoważne zasady naszych podwykonawców lub partnerów).
Z drugiej strony Digital Global Pass należy do międzynarodowej grupy, dlatego możliwe jest, że nasi pracownicy, agenci i/lub podwykonawcy będą mieli dostęp do Twoich Danych Osobowych w celu realizacji jednego z celów wymienionych w artykule III niniejszego dokumentu. Niektórzy z nich mogą znajdować się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG). Niektóre kraje spoza EOG, takie jak Kanada, Wielka Brytania i Szwajcaria, zostały uznane przez Komisję Europejską za terytoria zapewniające równoważny poziom ochrony danych z poziomem ochrony danych w UE. Jeśli chcesz uzyskać kopię szczególnych zabezpieczeń, które stosujemy przy eksportowaniu Twoich Danych Osobowych, skontaktuj się z naszym działem odpowiedzialnym za ochronę Danych Osobowych, którego dane kontaktowe znajdują się w artykule VII niniejszej Polityki Prywatności.
Nie sprzedamy ani nie wynajmiemy żadnych Twoich Danych Osobowych osobom trzecim w celach marketingowych. Będziemy udostępniać Twoje Dane Osobowe osobom trzecim wyłącznie w sposób opisany w niniejszej Polityce Prywatności. Nie będziemy udostępniać Twoich Danych Osobowych osobom trzecim w celach marketingowych bez uzyskania Twojej uprzedniej zgody.
VI. Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych:
Wykorzystywanie Twoich Danych Osobowych w sposób opisany w niniejszej Polityce Prywatności jest dozwolone przez europejskie i krajowe przepisy o ochronie danych zgodnie z następującymi podstawami prawnymi:
Niektóre cele mogą być dozwolone na podstawie innych podstaw prawnych; w takich przypadkach dołożymy starań a aby określić odpowiednią podstawę prawną i poinformować Cię o niej w możliwie najkrótszym czasie od jej stwierdzenia jej istnienia,
VII. Jak się z nami skontaktować, jakie są Twoje prawa dotyczące ochrony Danych Osobowych i prawo do wniesienia skargi do organu ochrony danych
Jeśli masz pytania dotyczące naszego korzystania z Twoich Danych Osobowych, w pierwszej kolejności skontaktuj się z naszym działem odpowiedzialnym za ochronę Danych Osobowych na adres e-mail « dpo@dgp-legal.com ».
Aby nasz dział odpowiedzialny za ochronę Danych Osobowych mógł odpowiedzieć na Twoje zapytanie, musisz podać: imię, nazwisko, adres e-mail i numer telefonu.
Ponadto, zgodnie z przepisami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych, przysługują Ci następujące prawa:
A. Prawo do informacji;
B. Prawo dostępu do Danych Osobowych, ich sprostowania i prawo do ich usunięcia;
C. Prawo do przenoszenia Danych Osobowych;
D. Prawo do ograniczenia przetwarzania i prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Danych Osobowych;
E. Prawo do wycofania zgody, w przypadkach gdy przetwarzanie Danych Osobowych opiera się na zgodzie;
F. Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich Danych Osobowych – w tym profilowania – którego podstawą prawną jest prawnie uzasadniony interes, chyba że nasze powody takiego przetwarzania przeważają nad wszelkimi możliwymi szkodami dla Twoich praw do ochrony Danych Osobowych;
G. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, zwłaszcza w państwie członkowskim Twojego zwykłego miejsca zamieszkania, miejsca pracy lub miejsca, w którym doszło do domniemanego naruszenia, jeśli uważasz, że przetwarzanie dotyczących Ciebie danych osobowych narusza RODO.
Jeśli skorzystasz z jednego z tych praw, sprawdzimy, czy jesteś rzeczywiście uprawniony do jego wykonania i odpowiemy w ciągu miesiąca lub w maksymalnym terminie przewidzianym przez krajowe przepisy, jeśli jest on krótszy.
Jeśli jesteś niezadowolony ze sposobu, w jaki wykorzystamy Twoje dane lub z naszej odpowiedzi na skorzystanie z jednego z tych praw, możesz wnieść skargę do właściwych organów.

Lub chcesz po prostu zapytać o naszą ofertę?
Skontaktuj się z nami!
+48 22 269 00 02
bok@kinodom.pl
DIGITAL GLOBAL PASS
350 rue Denis Papin
13100 Aix-en-Provence
Francja
Podczas przeglądania, nasza strona może pobierać lub przechowywać informacje, głównie w postaci plików cookie, w przeglądarce na Twoim komputerze, telefonie komórkowym lub tablecie.
Nasza strona została zaprojektowana tak, aby zwracać szczególną uwagę na potrzeby i oczekiwania naszych użytkowników.
Oto kilka sposobów, w jakie używamy pliki cookie by lepiej zaspokoić potrzeby i oczekiwania naszych użytkowników: identyfikacja Ciebie i umożliwienie Ci dostępu do Twojego konta, zapamiętywanie Twoich odwiedzin i wyborów, dostosowanie oferowanych przez Nas ofert i analiza ruchu na stronie.
Informacje te mogą dotyczyć Ciebie, Twoich preferencji lub Twojego urządzenia końcowego i służą głównie do tego, aby strona działała tak sprawienie jakbyś tego oczekiwał.
Dzielimy się również informacjami o korzystaniu z naszej strony z naszym mediami społecznościowym, a także parterami reklamowym i analitycznym.
Informacje te nie identyfikują Cię bezpośrednio, ale mogą zapewnić Ci spersonalizowaną możliwość korzystania ze stron internetowych. Okres przechowywania tych informacji na Twoim komputerze zależy od odwiedzanej przez Ciebie strony.
Na naszej stronie używane są różne rodzaje plików cookie, które wykorzystywane są do różnych celów. Niektóre są niezbędne do korzystania z naszej strony.
Ponieważ szanujemy Twoje prawo do prywatności, możesz nie zezwalać na niektóre rodzaje plików cookie. Jednak zablokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na korzystanie przez Ciebie z witryny oraz na usługi, które jesteśmy w stanie zaoferować.
Te pliki cookie są niezbędne do funkcjonowania naszej strony. Pozwalają Tobie korzystać z głównych funkcji naszej strony (np. dostęp do Twojego konta). Bez tych plików cookie nie będziesz mógł normalnie korzystać z naszej strony. Ten rodzaj plików cookie zamieszczany jest przez naszą stronę i dotyczy tylko funkcjonowania naszej strony.
Możesz ustawić swoją przeglądarkę, tak by blokowała lub powiadamiała Cię o tych plikach cookie, jednakże może to spowodować, że niektóre części witryny nie będą działać. Te pliki cookie nie przechowują żadnych informacji umożliwiających identyfikacje Ciebie.
Przykład plików cookie:
PHPSESSID lub nautisession_v3: do przechowywania danych nawigacyjnych umożliwiających przejście z jednej strony na drugą bez utraty informacji
SB_CNIL: Plik cookie został zdeponowany, gdy użytkownik zaakceptuje informacje dotyczące plików cookie i aby uniknąć ponownego proponowania
authkey: Plik cookie zdeponowany po uwierzytelnieniu użytkownika. Pozwala na ponowne uwierzytelnienie użytkownika bez podawania loginu i hasła
resolution: Plik cookie umieszczony w celu poznania rozdzielczości ekranu użytkownika w celu dostosowania wyświetlacza do optymalnego wykorzystania.
SB_ADBLOCKDETECT: Plik cookie zdeponowany, gdy użytkownik zobaczył komunikat wskazujący, że ma addblocker
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają nam poznać sposób korzystania z naszej strony i jej wydajność oraz usprawnić działanie strony (na przykład: najczęściej oglądane podstrony na stronie).
Wszystkie informacje zebrane za pomocą plików cookie mają zbiorczy charakter, a zatem są anonimowe. Jeśli nie zostawisz tych plików cookie, nie będziemy wiedzieć, że odwiedziłeś naszą stronę i nie będziemy w stanie monitorować jej wydajności. Są to pliki cookie które głównie umieszczane są przez naszą stronę.
Przykład plików cookie:
_ga: Używany przez Google Analytics do przypisania unikalnego pliku cookie i zdefiniowania pojęcia użytkownika.
_GID: Używany przez Google Analytics. Przypisuje unikalny numer do generowania statystyk użytkowania witryny
_gat: Używany przez Google Analytics do zmniejszenia liczby zapytań
_dc_gtm_ *: Używany przez Google Tag Managera w celu ograniczenia prędkości zapytań – ograniczenia gromadzenia danych w witrynach o dużym natężeniu ruchu
_gcl_au: Używany przez Google Ads do śledzenia rozmów z różnych bezpośrednich lub polecanych kanałów promocji
Funkcjonalne pliki cookie
Są to pliki cookie, które pozwalają nam spersonalizować Twoje korzystanie z naszej stronie. Pozwalają również Tobie skorzystać z naszych spersonalizowanych porad i ofert promocyjnych w zależności od pochodzenia nawigacji (na przykład, jeśli zostałeś przekierowany z naszych witryn partnerskich). Mogą być one również używane do dostarczania żądanych przez Ciebie funkcji.
Reklamowe pliki cookie
Są to pliki cookie używane do prezentowania na naszej stronie lub poza naszą stroną, podczas gdy przeglądasz Internet reklam lub informacji dostosowanych do Twoich zainteresowań. Służą do ograniczenia liczby wyświetleń reklamy i pomagają w mierzyć skuteczności kampanii reklamowej. Nie sprzedajemy twoich danych ani nie ujawniamy Twojej tożsamości reklamodawcom.
Odrzucenie takich plików cookie nie ma wpływu na korzystanie z naszej strony. Jednak odrzucenie reklamowych plików cookie nie spowodowuje zatrzymania pojawiania się reklam na naszej stronie lub w Internecie. Spowoduje tylko, że reklama nie będzie odzwierciedlać Twoich zainteresowań lub preferencji.
Te pliki cookie zależą głównie od agencji reklamowych. Nie możemy ich wyczerpująco wymienić.
Przykład plików cookie:
_fbp: Używany przez Facebooka, aby lepiej zrozumieć, czego użytkownicy szukają w witrynie i aby móc wyświetlać tylko reklamy istotne dla użytkownika.
Taregtowanie
Informujemy, że możemy korzystać z zaawansowanych funkcji targetowania, takich jak „retargeting” (wyświetlanie reklam podczas przeglądania przez Ciebie stron poza naszą stroną lub kontakt e-mail – po przeglądaniu produktów na naszej stronie). Funkcje te możliwe dzięki wykorzystaniu plików cookie są zamieszczane przez partnerów, w celu zaprezentowania Tobie reklam lepiej dostosowanych do Twoich potrzeb oraz w związku z Twoimi ostatnim zachowaniem na naszej stronie. Możesz zakończyć targetowanie w dowolnym momencie, odrzucając reklamowe pliki cookie w przeglądarce lub za pośrednictwem narzędzi służących do zarządzania preferencjami w zakres reklam oferowanych przez partnerów lub linków do rezygnacji z zamieszczanych w wiadomościach e-mail.
Twoje wybory nigdy nie są ostateczne. W każdej chwili możesz wyłączyć wszystkie lub niektóre pliki cookie zgodnie z metodami opisanymi poniżej.
Dla zarządzania plikami cookie i Twoimi wyborami, zmiana ustawień każdej przeglądarki jest dokonywana jest w inny sposób. Informujemy, że ustawienie przeglądarki na odrzucanie plików cookie, może spowodować, że niektóre funkcje witryny nie będą dostępne. W żaden sposób nie będziemy w tym zakresie ponosić odpowiedzialności.
Jeśli nie chcesz, aby nasza witryna zapisywała pliki cookie w przeglądarce w celu pomiaru oglądalności, możesz kliknąć poniższy link dezaktywujący, który zapisze plik cookie w przeglądarce, który tylko dezaktywuje pliku cookie do pomiaru oglądalności witryn:
Możesz zarządzać wykorzystywaniem tych plików cookie, odwiedzając platformę zarządzania reklamowymi plikami cookie oferowaną przez profesjonalne podmioty: http://www.youronlinechoices.com/fr/controler-ses-cookies/ i postępując zgodnie z instrukcjami tam zawartymi. Będziesz mógł poznać firmy zarejestrowane na tej platformie, które oferują Ci możliwość odrzucenia lub zaakceptowania plików cookie wykorzystywanych przez te firmy w celu dostosowania reklam i przeglądanych informacji, które mogą być wyświetlane na Twoim urządzeniu.
Mon compte
Vous n'êtes pas encore abonné(e) au service.
Pour profiter dès à présent de notre Pass film, cliquez ici !
J'ai déjà un compte, je me connecte
Pour toute question, vous pouvez contacter le service client par email : customer@playvodmax.fr
ou par téléphone au 09 70 34 03 48 (Prix d'un appel local)
Pour profiter des B.O. en illimité,
vous devez disposer d'un Pass films Playvod

Abonnement: 3 euro par semaine
Abonnement: 10 euro par mois
En cliquant sur OK, vous acceptez les C.G.V.
MENTIONS LEGALES
EDITEUR
Le Site internet www.playvod.com est édité par DIGITAL GLOBAL PASS (DGP)
Siege social : 350 rue Denis Papin – Parc de la Duranne – Domaine du Tourillon – 13100 Aix-en-Provence– France (Société par Actions Simplifiée (SAS), au capital de 1 203 258,00 euros, immatriculée au Registre du Commerce et des Sociétés de Aix-en-Provence sous le n°390 944 429)
N° TVA intracommunautaire FR 91 390 944 429
Directeur de la publication : M. BRICHE, Président
SERVICE CLIENT – CONTACT
Téléphone : 09 70 34 03 48 (prix d’un appel local)
Email : customer@playvod.com
Courrier (ne nécessitant pas d’oblitération) : Service Client Libre Réponse 94119 – 13629 Aix en Provence cedex 1 – France
HEBERGEUR
Amazon Web Services EMEA SARL
38 avenue John F. Kennedy, L-1855 Luxembourg
Numéro de téléphone: 00352 2789 0057
http://aws.amazon.com
PROPRIETE DE DGP
L’ensemble des contenus (photos, textes, vidéos, sons, animations, schémas, etc.) consultables sur le Site sont et demeurent la propriété exclusive de DGP, des sociétés du groupe auquel elle appartient, de ses filiales, et/ou de ses partenaires. Il est interdit de reproduire, représenter ou commercialiser ces contenus en dehors des cas expressément autorisés par leur propriétaire.
L’utilisation du Site ne confère à l’utilisateur aucun droit sur celui-ci et sur tous types de contenus y figurant.
En toute hypothèse, vous ne pouvez réaliser aucune utilisation secondaire des contenus du Site à titre onéreux ou gratuit. Pour toute réalisation d’un lien avec le Site, vous devez contacter au préalable DGP afin d’obtenir l’autorisation écrite nécessaire à cet effet.
En aucun cas DGP ne peut être tenue responsable des dommages quelconques, directs ou indirects, matériels ou immatériels, pertes de programme ou de données, pouvant résulter de l’existence, de la modification, de la consultation et/ou de l’utilisation de tout ou partie du Site ou d’autres sites qui lui sont ou seraient liés. Au cas où des liens seraient créés avec d’autres sites, par DGP ou du fait de tout outil de recherche, DGP ne peut en aucun cas être tenue responsable du contenu de ces autres sites.
Conditions tarifaires
L’accès aux contenus du Service est proposé dans le cadre de la souscription d’un abonnement hebdomadaire tacitement reconductible sans engagement de durée ou est accessible par achat à l’acte.
En cas de paiement par Internet+ Box, l’Utilisateur sera facturé par son FAI :
Le tarif indiqué ne comprend pas l’éventuel surcoût lié à la connexion à Internet, lequel sera facturé par le FAI.
Selon l’offre souscrite, le service souscrit est:
Les crédits sont utilisables pour visualiser un (ou des) contenu(s) et/ou pour télécharger un(des) contenu(s) ou un(des) contenu(s)de loisir.
Pour visionner un Contenu de plus de trente-six (36) mois, il faudra un (1) crédit. Les Contenus de loisir (sonnerie full track) sont accessibles en illimité dans le cadre d’un abonnement.
En cas de paiement par Internet+ Box, l’Utilisateur sera facturé par son FAI :
Le tarif indiqué ne comprend pas l’éventuel surcoût lié à la connexion à Internet, lequel sera facturé par le FAI.
Selon l’offre souscrite, le service souscrit est:
Les crédits sont utilisables pour visualiser un (ou des) contenu(s) et/ou pour télécharger un(des) contenu(s) ou un(des) contenu(s)de loisir.
Pour visionner un Contenu de plus de trente-six (36) mois, il faudra un (1) crédit. Les Contenus de loisir (sonnerie full track) sont accessibles en illimité dans le cadre d’un abonnement.
En cas de paiement par Internet+ Box, l’Utilisateur sera facturé par son FAI :
Le tarif indiqué ne comprend pas l’éventuel surcoût lié à la connexion à Internet, lequel sera facturé par le FAI.
Selon l’offre souscrite, le service souscrit est:
Les crédits sont utilisables pour visualiser un (ou des) contenu(s) et/ou pour télécharger un(des) contenu(s) ou un(des) contenu(s)de loisir.
Pour visionner un Contenu de plus de trente-six (36) mois, il faudra un (1) crédit. Les Contenus de loisir (sonnerie full track) sont accessibles en illimité dans le cadre d’un abonnement.
En cas de paiement par prélèvement par carte bancaire, l’Utilisateur sera facturé :
Le tarif indiqué ne comprend pas l’éventuel surcoût lié à la connexion au wap, lequel sera facturé par l’opérateur de téléphonie mobile ou les coûts liés à la connexion à Internet, lesquels seront facturés par le FAI.
La Société a opté pour la technologie de cryptage SSL (Secure Sockets Layer) qui crypte l’information afin de protéger toutes les données liées aux informations personnelles et aux moyens de paiement.
Selon l’offre souscrite, le service souscrit est:
Les crédits sont utilisables pour visualiser un(ou des) contenu(s) et/ou pour télécharger un(des) contenu(s) ou un(des) contenu(s)de loisir.
Pour visionner un Contenu de plus de trente-six (36) mois, il faudra un (1) crédit. Les Contenus de loisir (sonnerie full track) sont accessibles en illimité dans le cadre d’un abonnement.
Lors de la souscription de votre abonnement aux Services, et lorsqu’il est disponible, vous pouvez bénéficier d’un essai gratuit durant la période telle que décrite dans l’offre des Services. Votre premier paiement sera prélevé immédiatement après l’essai gratuit, à moins que vous ne résiliiez votre abonnement conformément aux instructions de résiliation prévues en Articles 6 des présentes. Vous avez également la possibilité de résilier votre abonnement à tout moment avant la fin de l’essai gratuit.
Les Contenus de moins de trente-six mois ou certain contenus sont accessibles dans le cadre d’achat à l’acte uniquempent, aux conditions financières suivantes.
En cas de paiement par prélèvement par carte bancaire, l’Utilisateur sera facturé :
En cas de paiement par prélèvement par carte bancaire, l’Utilisateur sera facturé :
En cas de paiement par prélèvement par carte bancaire, l’Utilisateur sera facturé :

Veuillez installer votre application PlayVOD afin de visionner et télécharger vos vidéos sur votre mobile.
Pour vous connecter il est nécessaire que votre login soit votre adresse email, si ce n'est pas le cas veuillez le modifier en cliquant ici.






























